قوانین و مقررات و حریم خصوصی
کاپاکالا برای خرید، ثبت نظر و استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می کند تا پردازش سفارشات سريعتر و دقيق تر انجام شود و کاربران بتوانند به راحتی نظرات، پیشنهادات، انتقادات ومشکلات خود را در کاپاکالا بیان کنند.
برای ثبت سفارش، پردازش و ارسال آن اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تلفن کافی است و برای ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری امن به جز موارد بالا به آدرس ایمیل نیز نیاز است که با ایجاد آن میتوانید سریع و ساده خرید کنید؛ مراحل خرید خود را پیگیری کنید؛ سوابق خرید خود را نگاه کنید؛ کالای خود را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید ؛ نظرات، نقد و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین برای آن که از فروش های ویژه، تخفیف های روزانه و قیمت روز کالاها باخبر شوید پیشنهاد ما این است که عضو سایت شوید
خبر نامه
کاپاکالا با استفاده از اطلاعات کاربران خود برای آنان پیامک یا ایمیل ارسال مینماید در صورتی که تمايل به دریافت این پیامک و ایمیل ها ندارید میتوانید عضویت خود را در خبرنامه کاپاکالا لغو کنید. عدم اقدام جهت لغو به منزله موافقت ضمنی با دریافت ایمیل ها و پیام ها و سلب حق اعتراض میباشد.
بخش نظرات کاپاکالا
هدف از ایجاد بخش نظرات کاپاکالا، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد.
نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی کاپاکالا دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. کاپاکالا در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد.
قیمت
کاپاکالا نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، کاپاکالا موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید و همچنين اگر مبلغى براى آن سفارش پرداخت شده باشد کاپاکالا موظف است طى ٢٤ الى ٤٨ ساعت كارى وجه پرداخت شده را به مشترى برگرداند
موجودی کالا
در صورت بروز هر گونه مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند عدم موجودی محصولی در کاپاکالا (محصولات فروشندگان کاپاکالا) حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش برای کاپاکالا و همچنین استرداد وجه سفارش برای مشتری محفوظ است و مبلغ سفارش در اسرع وقت به مشترى برميگردد.
پردازش سفارشات کاپاکالا
کلیه سفارشات ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایميل و تلفن همراه و ثابت صحيح براى پردازش سفارش الزامى است.
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیلها و خبرنامه های کاپاکالا ندارید٬ می توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.
رمز عبور و نام کاربری
حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.کاپاکالا همانند سایر وب سایت ها از جمع آوری IP و کوکی ها استفاده میکند. پروتکل و لایه های امنیتی کاپا کالا حداکثر تلاش را به عمل می آورد تا از اطلاعات کاربران محافظت و از دسترسی های غیر قانونی جلوگیری کند.
ورود کابران به وب سایت کاپاکالا ،ایجاد حساب کاربری و استفاده از امکانات آن به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین ثبت سفارش و خرید نیز به منزله پذیرفتن کلیه قوانین و شرایط کاپاکالا است.
کاپاکالا برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که تجربهی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد
ارسال تمامی محصولات با پست پیشتاز انجام میشود
زمان پردازش سفارشات 1 روز میباشد و همچنین مدت زمان تحویل بسته بدست مشتری بین 7 تا 9 روز طول میکشد و گاهی اوقا بدلیل شکلات و محدودیت های پستی گاها تا 12 روز طول میکشد
محصولات خریداری شده از سایت کاپا کالا ضمانت نامه اورجینال همراه جعبه آکبندش نیست چون داخل ایران نمایندگی نداره ولی قبل ارسال جنسا آنباکس میشه و تست میزنیم که از لحاظ بدنه(ترک خوردگی،شکستکی،کمبود وسایل همراه)سالم بوده و وسایل همراه تکمیل باشد
بعد هم از لحاظ کارکرد تست میزنیم که کار کنه و اوکی باشه
محصول سفارش داده شده توسط مشتری درصورت اعلام گزارش مشکل دار بودن یا کمبود یکی از وسایل یا قطعه های همراه آن در پک محصول فقط و فقط در روز تحویل گرفتن بسته(روز اول) و نهایتا عودت دادن آن در همان روز یا روز بعد به آدرس فروشگاه کاپا کالا مسئولیتش با مدیریت سایت کاپا کالا میباشد و در غیر اینصورت سایت کاپا کالا هیچگونه مسئولیتی از این بابت قبول نمیکند
تعویض جنس یا عودت دادن آن فقط در صورتی که جنس مشکل(از لحاظ کارکردن و روشن شدن یا ضربه دیدگی بدنه محصول) داشته باشه یا یکی از وسایل همراه آن کم باشد امکان پذیر میباشد و در غیر اینصورت از هر گونه تعویض یا عودت معذوریم
بعد ارسال هم کدپیگیری مرسوله رو خدمتتون میفرستم
در قسمت آدرس حتما آدرس دقیق پستی،کدپستی،شماره تماس و نام و نام خانوادگی گیرنده به درستی و کامل وارد شود چون هزینه برگشت خوردن بسته به دلیل جوابگو نبودن تماس مامور اداره پست،حضور نداشتن برای تحویل گرفتن بسته پستی درمحل ذکر شده روی آدرس گیرنده یا به دلیل وارد کردن آدرس اشتباهی فقط و فقط به عهده گیرنده(خریدار)میباشد و فروشگاه هیچگونه هزینه ای از این بابت تقبل نمیکند